Gyakori kérdések

Regisztrálhatok további résztvevőt ugyanazzal az e-mail címmel?

Igen, van lehetőség más résztvevő regisztrációjára is. 

Meddig tart a regisztrációs időszak?

A regisztráció 2025.március 28-án zárul.

Az érkezés és távozás idejét milyen időzóna szerint kell megadni a regisztráció során?

Közép-európai időzóna szerint kérjük megadni az időpontokat. 

Magyar nyelvű előadások esetén lehetséges fordítást igényelni?

Igen, tolmácsaink folyamatosan fordítják a helyszínen a magyar nyelvű előadásainkat, amelyeket fejhallgató segítségével tudnak meghallgatni a résztvevők angol nyelven. Amennyiben pedig angol nyelvű előadásainkat szeretnék magyar nyelven meghallgatni, szintén biztosított a fejhallgatók használata.  

Elérhetőek lesznek-e a konferencia előadásai, prezentációs anyagok?

Igen, elérhetőek lesznek. 

Hogyan tudom megközelíteni a konferencia helyszínét?

A konferencia, valamint a szálláshely helyszíne is a Crowne Plaza Budapest a Nyugati pályaudvar mellett (Budapest, Váci út 1-3, 1062), amely tömegközlekedéssel legegyszerűbben a 3-mas metró használatával elérhető.

Lesz lehetőség csomagmegőrzésre a konferencia helyszínén?

Lesz lehetőség csomagmegőrzésre. Kérjük, hogy erről a hostesseknél érdeklődjenek a helyszínen. 

Vendég vagy előadói regisztrációt kell kitöltenie annak, aki a panelbeszélgetésen beszélgetőpartnerként vesz részt?

A panelbeszélgetésben részvevő meghívottjaink előadói regisztrációt töltsenek ki.

Mit kell tennem, ha nem kapok visszaigazolást a regisztrációmról?

Amennyiben sikeresen elküldte regisztrációját, a rendszer ellenőrzi, majd jóváhagyja regisztrációját, amelyről visszaigazoló e-mailt küldünk. Amennyiben a konferencia napjáig nem kap visszaigazolást, kérjük a competitivenessop.conf@nfk.gov.hu elérhetőségen vegye fel velünk a kapcsolatot.

Hogyan tudom módosítani a már leadott regisztrációmat?

A regisztráció törlése, módosítása esetén kérjük, a competitivenessop.conf@nfk.gov.hu e-mail címen írjon nekünk.